Garanti og Returnering
Her er nogle ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik:
1. HVAD ER RETURPERIODEN?
Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter at have modtaget det fra vores leverandør.
2. HVOR LANG TID TAGER DET AT FÅ MINE PENGE TILBAGE?
En fuld tilbagebetaling vil blive udstedt til den oprindelige betalingsmetode, når vi har modtaget, inspiceret og bekræftet, at produkterne ikke har været åbnet. Alle kunder skal kontakte os efter returnering af pakken og give os sporingsoplysninger, så vi kan behandle tilbagebetalingen.
Bemærk: De fleste pengeinstitutter tager i gennemsnit 3-5 hverdage om at behandle tilbagebetalingen.
3. HVORFOR KAN SKØNHEDS- OG SUNDHEDSPRODUKTER IKKE RETURNERES?
Skønheds- og sundhedsprodukter betragtes som hygiejneprodukter. Vi tager hygiejne og offentlig sikkerhed alvorligt og tillader ikke returnering af skønheds- og sundhedsprodukter af hensyn til alle vores kunders sikkerhed. Vi er ikke alene om dette. Andre leverandører af skønheds- og sundhedsprodukter tillader ikke returnering af varer af de samme årsager.
4. SKAL JEG BETALE FOR MIN RETURNERING?
Ja, alle kunder er ansvarlige for deres egne omkostninger mht. returnering af forsendelser. Vi anbefaler, at du sender din returnering med en sporingsmulighed, da vi ikke kan tage ansvar for mistede returvarer.
5. KAN JEG RETURNERE MIT PRODUKT UDEN AT KONTAKTE JER?
Du skal kontakte os, før du sender din retur, da returadressen kan være forskellig fra den adresse, som din ordre oprindeligt kom fra.
6. HVORDAN KAN JEG KONTAKTE JER?
Du kan kontakte os pr. e-mail på info@vitavix.dk eller ved at bruge nedenstående formular. Laura Larsen-teamet arbejder syv dage om ugen, 24 timer i døgnet. Vi garanterer altid et svar inden for 24 timer og er glade for at hjælpe!
7. MIN ORDRE ER BESKADIGET, HVAD SKAL JEG GØRE?
For at opnå den hurtigste løsning skal du vedhæfte et foto, der viser den dårlige kvalitet eller den beskadigede del af varen. De mest optimale billeder er på en plan overflade, hvor mærket og fejlen tydeligt kan ses. Vi vil bruge disse oplysninger til at hjælpe dig med din bestilling og til at undgå fejl i fremtiden.
Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, skal du kontakte os inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet.
Som kunde er det vigtigt at vide, at det er dit ansvar at hente en pakke på posthuset. Når en pakke er afsendt, men ikke kan leveres, bliver den ofte returneret til det nærmeste posthus. Det er så op til dig som modtager at hente pakken inden for et bestemt tidsrum.
Hvis pakken ikke afhentes inden for den angivne tid, vil den blive returneret til afsenderen, og der kan desværre ikke foretages nogen refusion. Det skyldes, at omkostningerne ved at sende pakken allerede er afholdt, og at pakken ikke kan returneres uden yderligere omkostninger.
Som udgangspunkt er det kundens ansvar at afhente en pakke på posthuset. Hvis pakken ikke afhentes inden for den fastsatte periode, kan der desværre ikke foretages nogen refusion. Vær derfor forsigtig og opmærksom, og kontakt posthuset for alternative muligheder, hvis det er nødvendigt.